Гарантійні умови на покупку взуття
Список нормативно-технічної документації, вимогам яких повиннo відповідати взуття:- ДСТУ 2157 «Взуття. Терміни та визначення»;
- ДСТУ 2158 «Взуття. Дефекти. Терміни та визначення»;
- ГОСТ 26167: 2009 «Взуття повседневная.ТУ»;
- ГОСТ 19116: 2007 «Взуття модельная.ТУ»;
- ГОСТ 26165: 2009 «Взуття детская.ТУ»;
- ДСТУ 2063 «Взуття для активного отдиха.ТУ»;
- ГОСТ тисяча сто тридцять п'ять: 2007 «Взуття домашнє, дорожняя.ТУ».
- Взуття повсякденне: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
- Взуття модельне: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
- Взуття дитяче: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;
- Взуття домашнє: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання про проведення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
Термін служби відповідає гарантійному строку.
Гарантійний термін для взуття обчислюється з початку відповідного сезону:
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;
- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня.
При закінчення гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.
При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», Покупець повинен надати:
- чисте взуття, упаковану в фірмову індивідуальну коробку;
- всі комплектуючі деталі;
- підтверджуючий документ придбання товару.