Оплата і доставка взуття
Терміни обробки замовленняПісля оформлення замовлення на протязі 1-2 робочих днів з Вами зв'яжеться менеджер, щоб узгодити замовлений товар і час доставки.
Як правило зв'язуємося протягом 1-3 годин *, але щоб часто Вас не турбувати спочатку отримуємо замовлені моделі і перевіряємо їх на відповідність опису, при необхідності вимірюємо устілку, а тільки потім зв'язуємося з Вами і підтверджуємо замовлення.
* Щодня з 9:00 до 19:00, крім офіційних державних святкових днів.
Зверніть увагу!В разі замовлення великої кількості пар, нам буде потрібно 1-3 дні збору і підготовку до відправки, так само ми можемо попросити Вас внести передоплату.
ДоставкаДоставляємо по всій Україні за допомогою «Нова Пошта». Післяплатою відправляємо замовлення тільки в відділення «Нова Пошта» та сумою від 100 до 3000 грн. При неодноразових та необґрунтованих відмовах від отримання посилок, відправлених післяплатою, магазин має право приймати замовлення тільки по передоплаті.
Тільки в разі оплати післяплатою (при отриманні у відділенні «Нова Пошта») додатково оплачується пересилання грошей 2% від суми замовлення + 20 грн. послуги «Нова Пошта».
Зверніть увагу!При отриманні посилки обов'язково перевіряйте цілісність товару. Якщо виникли проблеми проінформуйте менеджера з продажу в день отримання посилки.
На поштовому відділенні посилка зберігається протягом 5 робочих днів відділення (крім неділі, неробочих і святкових днів) і відправляється нам назад (якщо є відповідна відмітка на накладній). Якщо з яких-небудь причин Ви не встигаєте забрати посилку, відправлену по передоплаті вчасно, обов'язково попередьте нас що б продовжити термін зберігання. За зберігання понад 5 днів налічується доплата за кожний наступний робочий день відділення Нова Пошта - 15 грн.
Питання-відповідь:Питання: Чи можу я замовити кілька моделей, а забрати тільки ті, які сподобалися?
Відповідь: Так, так робити можна. Вам необхідно спочатку отримати всю посилку. Потім те що не сподобається відправити нам назад. Зверніть увагу що всі повернення і обміни за рахунок клієнта.
Питання: Є адресна доставка?
Відповідь: Так, за допомогою «Нова Пошта» та будь-яка адресна доставка за рахунок одержувача.
Існує два способи оплати:
- Передоплата за номером картки через Приват24 або у відділенні банку (комісія за проведення платежу залежить від банку);
- Оплата при отриманні на відділенні «Нова Пошта» (накладений платіж).
Шановні покупці, повернення придбаних в нашому інтернет-магазині взуття товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про внесення змін до Закону України" Про захист прав споживачів "(№3161-IV від 01.12.2005). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).
Згідно з новими правилами, в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару споживач має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Зверніть увагу, що споживач не може вимагати повернення грошей або заміни товару в разі виявлення нестачі товару пізніше 14-денного терміну з моменту його отримання.
Увага! Всі обміни і повернення здійснюються за рахунок клієнта.
В разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки по передоплаті. Не відправляйте повернення післяплатою, інакше ми їх не зможемо забрати, тому що посилки перевіряються не на відділенні Нової Пошти.
ОбмінШановні покупці, обмін придбаних в нашому інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про внесення змін до Закону України" Про захист прав споживачів "(№3161-IV від 01.12.2005 р.). Даним документом викладено в новій редакції Закон України «Про захист прав споживачів» (№3682-XII від 15.12.1993р.).
Споживач має право обміняти товар неналежної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або в силу інших причин не може бути використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару неналежної якості на протязі 14 днів, не рахуючи самого дня покупки.
Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, ярлики, бирки, а також документи, які покупець отримав разом з товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені Кабінетом Міністрів України.
Увага! Всі обміни і повернення здійснюються за рахунок клієнта.
В разі порушення цієї умови, всі наступні замовлення тільки по передоплаті.
ГарантіяГарантійний термін на взуття - 30 днів з дня покупки або з початку відповідного сезону.
Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття), в разі придбання товару в несезонний час:
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.
Претензії до якості взуття приймаються протягом гарантійного терміну з моменту покупки, за винятком цей день, або початку сезону (дивіться вище) при наявності фабричної упаковки та чека на підставі електронного листа на адресу магазину з фотографіями, на яких чітко видно дефект взуття , з повним прізвищем і ім'ям покупця, номером контактного телефону.
Для більш детального розгляду, або в разі позитивної відповіді на ваш лист, може знадобитися пересилання товару в магазин за рахунок покупця. При виявлення фабричного дефекту посилка оплачується магазином.
Заява розглядається протягом 7 днів з дня отримання листа або взуття. Суб'єкт господарювання залишає за собою право на проведення експертизи. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару покупцеві, в наслідок порушення ним встановлених правил використання та зберігання або транспортування, дії третіх осіб, або дії непереборної сили, вимоги покупця не підлягають задоволенню, а покупець зобов'язаний відшкодувати продавцеві витрати на проведення експертизи (ст. 8 п.14 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Гарантія на взуття не надається в наступних випадках:
- при недотриманні умов експлуатації та зберігання;
- при неправильному підборі розміру взуття по повноті, з нестандартною формою стопи або розміром ноги;
- при придбанні зниженої в ціні взуття в зв'язку з частковою втратою якості, або очевидними дефектами, на які продавець вказав покупцеві при покупці;
- на змінні деталі (устілки, шнурки, набійки, декоративну фурнітуру та ін.);
- на дрібні дефекти, які виникли в процесі експлуатації, але не змінили функціонального призначення взуття, протягом гарантійного терміну усуваються покупцем шляхом ремонту з метою пересилки чека на ремонт магазину для відшкодування.